kalendář akcí
<listopad 2017>
poútstčtsone
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
prázdniny a volna 29.9. 2017 / Ředitelské volno
26. - 27. 10. 2017 / Podzimní prázdniny
23.12. 17 - 2.1. 18 / Vánoční prázdniny
2.2. 2018 / Pololetní prázdniny
5.2. - 11. 2. 2018 / Jarní prázdniny
29. - 30. 3. 18 / Velikonoční prázdniny
2.7. - 31.8. 2018 / Hlavní prázdniny


Elektronická žákovská knížka Edookit
edookit-logo-official-(1).png

Třídní schůzky a konzultační hodiny


2. 10. 2017  17:00 - třídní schůzky + konzultační hodiny
6. 11. 2017 - konzultační hodiny
8. 1. 2018 - konzultační hodiny
5. 3. 2018 - konzultační hodiny
14. 5. 2018 - konzultační hodiny
4. 6. 2018 - 17:00 - třídní schůzky + konzultační hodiny


Nenech to být
logo-(2).png

Jsme fakultní školou FSS Masarykovy univerzity:

Fakultni-skola-page-001.jpg


Sponzoři








Základní škola Brno, Vejrostova - ekatalog.czZákladní školy - ekatalog.cz

Začít spolu


Aktuality


  

Charakteristika programu Začít spolu na ZŠ Brno, Vejrostova 1

ZDE ke stažení

Program Začít spolu vychází z pedagogického přístupu orientovaného na dítě. Jeho metodika zdůrazňuje individuální přístup k dítěti, partnerství rodiny a školy, kreativitu, spolupráci, rozvoj komunikace a schopnosti řešit problémy.
    















Prostředí třídy je uspořádáno do učebních koutů, které jsou různě tematicky zaměřeny a vybaveny k podněcování dětí k učení, najdeme v nich různé materiály (encyklopedie, knihy, pomůcky, učebnice, pracovní sešity, výtvarné potřeby, hry, atd…). Poskytují prostor pro samostatnou práci i pro práci ve skupinách. Děti se v nich učí od sebe navzájem, nápodobou a pozorováním. Tím, že pracují v malých skupinách, mohou spolu přirozeně komunikovat, řešit problémy, rozhodovat se, procvičovat si vyjadřovací schopnosti apod.

Učební proces je odlišný pouze jeho průběhem. Obsah učiva zůstává stejný, jako v ostatních běžných třídách, plníme stejné osnovy výuky. Učivo je zpracováno do projektů. Využíváme metod kooperativního učení, kdy děti pracují při řešení úkolů ve skupinách a posilují pocity sounáležitosti, partnerství a budování týmu. Snažíme se v dětech podporovat zvědavost, údiv, pochybování, představivost, kritické myšlení a spontánnost, čímž příznivě ovlivňujeme schopnost nápaditého a originálního myšlení. Plánujeme takové úkoly, které rozvíjejí přemýšlení a přinášejí dětem pocit uspokojení z vlastních schopností a z očekávání reálného úspěchu.